معرفی شرکت گلاب گیری نادر
شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان
اطلاع رسانی به مدیران عامل شرکتهای فنی مهندسی کشاورزی خراسان رضوی
دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:نادر, :: 8:0 :: نويسنده : ساسان

شركت كشت و صنعت نادر

 

35 سال پیش شرکت گلاب نادر فعالیت خود را در زمینه تولید گلاب و عرقیات در فضایی به مساحت 400 متر مربع و با دارابودن یک سیستم تقطیر آغاز نمود. این شرکت اولین سیستم پاستوریزاسیون گلاب و عرقیات را طراحی و برای اولین بار در ایران ، عرقیات سنتی و گلاب را بصورت کاملاً بهداشتی تولید و عرضه نمود.
متعاقب آن به منظور کنترل فرآورده تولید شده ، اولین آزمایشگاه کنترل کیفیت در این صنعت را با بکارگیری متخصصین صنایع غذایی و میکروبیولوژی در سال 1365 بنا نهاد.
بتدریج و با افزایش میزان فعالیت شرکت ؛ تجهیزات و دستگاه‏های آن نیز کامل‏تر گردیده تا اینکه در سال 1375 برای اولین با در ایران 2 پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی ملی ایران برای گلاب سبک و سنگین ، به این شرکت اهدا گردید. همچنین آب مقطر تولیدی این واحد نیز موفق به دریافت استاندارد ملی ایران شد.
به منظور توسعه و بهره‏مندی از امکانات بیشتر ، شرکت کشت و صنعت نادر در سال 1371 با هدف تولید گلاب ، عرقیات گیاهی ، انواع شربت، مربا ، اسانس و نوشابه‏های طبیعی تأسیس و اقدامات لازم برای ایجاد یک مجتمع بزرگ تولیدی که در چند فاز به بهره‏برداری برسد را آغاز نمود.
از اول این مجموعه با اختصاص 8000 متر مربع در شهرک صنعتی طوس مشهد در سال 1377 و با خطوط گلاب و عرقیات ، شروع بکار نمود.
به منظور تحقیق ، فناوری و بروز رسانی تکنولوژی ، همچنین تولید محصولات جدید واحد تحقیق و توسعه ، این شرکت در سال 1378 شروع بکار نموده و هر ساله چندین طرح و برنامه پژوهشی و کاربردی را در دستور کار خود قرار می‏دهد.
در سال 1380 با دریافت پروانه بهره‏برداری انواع شربت ، تولید شربت‏های صد در صد طبیعی با استفاده از عصاره‏های طبیعی آغاز شده و در حال حاضر شرکت 6 نوع شربت گیاهی (گلاب - بیدمشک - بهارنارنج - نعنا - توت‏فرنگی - سکنجبین) را تولید می‏نماید.


در سال 1381 با تجهیز کارخانه به خط کامل آبگیری و فرآوری لیمو ترش ، با ظرفیت تولید 5 تن در ساعت ، بهره‏برداری از این خط آغاز شده و اکنون آبلیموی صد در صد طبیعی نادر در بسته‏بندی‏های مختلف ، یکی از محصولات بسیار پر مصرف و شناخته شده این واحد می‏باشد، بهره‏برداری از مواد جانبی این خط تولید ، نظیر تولید اسانس و پکتین لیمو از پوست لیمو و همچنین تهیه کنسانتره لیمو از برنامه‏های واحد R&D می‏باشد تا ضمن راه‏اندازی خطوط جدید با افزایش بهره‏وری و کاهش واردات ، گامی هرچند کوچک در راه رشد اقتصادی کشورمان برداشته باشیم.
همزمان با راه‏اندازی خط آبلیمو مراحل ساخت یک سردخانه 300 تنی جهت انبارش موقت آبلیموهای تولیدی شروع و در سال 1381 به بهره‎‏برداری رسید. این سردخانه کمک به سزایی در جهت حفظ کیفیت آبلیموی تولیدی این شرکت نموده است.
مدیریت سازمان از ابتدای تأسیس ، با تکیه بر تولید منطبق با استاندارد ملی و دفاع از حیثیت تولید داخلی کشور و با اعتقاد به برتری کیفیت ، در پی پاسخگویی خواسته‎‏های نامحدود مشتریان بوده است و در همین راستا ، استاندارد بین‏المللی ایزو 9001 به عنوان گام اول در رسیدن به مدیریت کیفیت جامع و جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان انتخاب و از سال 1379 به مرحله اجرا گذاشته شده است.
از آنجایی که این شرکت حفظ سلامت جامعه و ترویج فرهنگ استفاده صحیح از گیاهان دارویی را ، رسالت خود می‏داند ؛ تحقیقات در زمینه تولید انواع نوشیدنی‏های سنتی بدون گاز با منشأ گیاهی را آغاز نموده و با تلاش مستمر متخصصین واحد R&D و سرمایه‏گذاری فراوان پژوهشی ، در سال 1385 موفق به تعیین فرمولاسیون و دریافت مجوزهای بهداشتی 8 نوع نوشیدنی طبیعی گیاهی گردید و اکنون این محصولات مراحل نهایی تست بازارسنجی و سنجش رضایت مشتریان قبل از اقدام به تولید و توزیع انبوه را طی می‏نماید.
 

ظرفیت خطوط تولید
 

انواع خطوط تولید :
گلاب
عرقیات
شربت
آبلیمو
آب مقطر
نوشابه‏های طبیعی بدون گاز (به زودی )
افشره (به زودی )

ظرفیت‏های اسمی

نام تجاري محصول

ظرفیت اسمی ( تن در سال)

نام محصول

رديف

نادر - عطار

1700 انواع گلاب 1
نادر 1200 انواع عرقيات 2
نادر 800 انواع شربتهاي گياهي 3
نادر 3000 آبليمو 4
نادر 100 آب مقطر 5
نادر 4500 نوشابه هاي طبيعي بدون گاز 6

 

    به اميد اعتلا و سربلندي روز افزون ايران اسلامي
 


نظرات شما عزیزان:

علیزاده
ساعت13:15---22 ارديبهشت 1392
فروشنده ی گل محمدی09148507560

علیزاده
ساعت13:13---22 ارديبهشت 1392
فروشنده ی گل

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان و آدرس fanykshavarzi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 26186
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



آخرین اخبار مشهد: