شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان
اطلاع رسانی به مدیران عامل شرکتهای فنی مهندسی کشاورزی خراسان رضوی

مطلب را در گوگل ترانسلت ترجمه کنید و بدانید که صادرات و واردات از گذشته هم آسانتر شده است و شرکتهای خارجی حاضر به همکاری هستند , تا از ورشکستگی نجات پیدا کنند. لیست قیمتها در زیر آمده است .

Dear Value Customers,
 
Good day!
 
This is David Huang from BSI, Shipping agent in China. Update services with rate as below:

FROMTOCARRIER100kg+500kg+FrequncyTT(Days Around)
GuangzhouIstanbul      Turkish AirlinesUS$5.00US$4.571/3/5/61
FrankfurtHongkongAir Finland US$2.60US$2.41Daily3
 
Do you sometimes have goods to ship via China?
Any need, just contact!
 
Our Certifications:
 -- IATA: Member of International Air Transport Association
 -- NVOCC: Non-Vessel Operating Common Carrier.
 -- WCA: Member of World Cargo Alliance.
 -- First Class China Civil Air Transport Sales Agency.
 -- Golden supplier at "Alibaba"  & "Made in china".

 
B. regards,
 
David Huang
Sales Dept.
 
BEST SERVICES INT'L FREIGHT LTD.
No.19, South Xinghua Road, Xingwei Community, Bao'an Int'l Airport, Shenzhen, China
Tel: 86-755-25904069
Fax: 86-755-25900945
Cell phone: 86-15012730019
E-mail: sales14.szx@bsigroup.cc
Website: http://www.bestservices.com.cn
MSN: sales14.szx@hotmail.com
SKYPE:davidyueguangtu
 
NVOCC: MOC-NV03395   FMC: 022856   IATA: 08-3 1624
BSI Own Offices: Shenzhen, Hong Kong, Guangzhou, Zhongshan, Jiangmen, Dongguan, Xiamen, Ningbo, Shanghai, Beijing, Tianjin, Qingdao, Zhengzhou
BSI representative offices: Zhuhai, Shantou, Foshan, Changsha, Nanchang, Fuzhou, Hangzhou, Nanjing, Wuhan, Dalian, Yantai, Lianyungang, Kunming, Chongqing, Chendu and others
 
All transactions are subject to the Company's Standard Trading Conditions(copy is available upon request), which in certain circumstances limit or exempt the Company's liability.

چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:تجارت, :: 7:55 :: نويسنده : ساسان

سمینار کاربردی-تخصصی «مدیریت، بازاریابی و فروش در شرایط فعلی» در مشهد برگزار می‌شود

سمینار کاربردی – تخصصی «مدیریت، بازاریابی و فروش در شرایط فعلی» ویژه کلیه مدیران عامل و کارشناسان فروش کشور 24 تا 27 آبان ماه با حضور اساتید مدیریت و بازاریابی برجسته ایران در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری افق از مشهد، سمینار کاربردی-تخصصی «مدیریت، بازاریابی و فروش در شرایط فعلی» ویژه کلیه مدیران عامل و کارشناسان فروش کشور  ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه با حضور بزرگترین اساتید مدیریت و بازاریابی برجسته ایران در آمفی تاتر دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

شرکت تجارت گستران دیار دیرباز (سهامی خاص) به شماره ثبت ۴۳۷۲۸ از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه بازرگانی و توسعه فروش آغاز کرده و در سه سطح آموزش، مشاوره و اجرای پروژه های توسعه فروش تا امروز توانسته است رزومه خوبی از خود بجای بگذارد.

 

این شرکت از ابتدا محدوده فعالیت خود را در سطح ملی آغاز کرده و به سرعت توانسته است حیطه فعالیت خود را تا محدوده قاره آسیا گسترده نماید.

 

برنامه ریزی های آموزشی این شرکت بر چهار طبقه؛ دوره های آموزشی بلند مدت (یک تا چهار ساله)، دوره های آموزشی کوتاه مدت (چهار تا هشت ماهه)، کارگاه های آموزشی (هشت تا ۲۰ روزه) و کمپ های آموزشی (یک تا چهار روزه) استوار است.
کلیه مشاوره های شرکت تجارت گستران به صورت رایگان بوده و از زمان اجرای هر پروژه تا مرحله پیاده سازی ادامه دارد. اجرای پروژه های توسعه فروش نیز با توجه به نوع محصول و یا خدمات پیاده سازی خواهد شد.
بنا بر این گزارش، رویکردهای نشست فعالان حوزه تبلیغات بررسی چالش ها و مسائل پیش رو در برگزاری مجامع ملی، پیشنهادات و نظرات سازنده کارشناسان و متخصصان امر تبلیغات در زمینه بازاریابی فروش و مشتری مداری،  بررسی نحوه تعامل و همکاری شرکت های تبلیغاتی با یکدیگر و با هدف بستر سازی فعالیت ها و برنامه ها و شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه همکاران شرکت های تبلیغاتی و تلاش در جهت اجرا کردن آنها، تلاش در جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب از اهداف و برنامه های اجرایی برگزاری مجمع به مخاطبان و اسپانسرها و تقویت و بهبود روابط شرکت های تبلیغاتی با یکدیگر با هدف برگزارای همایش های ملی و بین المللی بیشتر در استان است.

دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, :: 10:7 :: نويسنده : ساسان

پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:علمی, :: 12:19 :: نويسنده : ساسان

تاریخچه

از آنجا كه‌ اين‌ مركز از ادغام‌ دو مركز اطلاعات‌ و مدارك‌ علمي‌ كشاورزي‌ و مركز اطلاع‌رساني‌ وخدمات‌ علمي‌ جهاد سازندگي‌ تشكيل‌ شده‌ است‌، لذا بايد به‌ تاريخچه‌ دو مركز نخست‌ اشاره‌اي‌ داشته‌باشيم‌.مركز اطلاعات‌ و مدارك‌ علمي‌ كشاورزي‌ در قالب‌ يك‌ طرح‌ كاربردي‌ در سال 1355‌ با مشاورت‌يك‌ كارشناس‌ خارجي‌ كتابداري‌ كه‌ مدتي‌ در ايران‌ زندگي‌ مي‌كرد و با عنوان‌ "مركز اسناد و مدارك‌ علمي‌و تحقيقاتي‌ كشاورزي‌" شروع‌ به‌ كار كرد. كتابخانه‌ به‌ عنوان‌ مهم‌ترين‌ بخش‌ و پايگاه‌ اين‌ مركز مطرح‌ شد.ساختمان‌ كتابخانه‌ در محل‌ فعلي‌ مركز بنا شد و در تاريخ‌ 19 بهمن‌ 1360خ‌. كتابخانه‌اي‌ براساس‌ اصول‌كتابداري‌ علمي‌ و نوين‌ در حوزه‌ كشاورزي‌ـ به‌ معني‌ اعم‌ـ داير شد. در اين‌ اقدام‌ علمي‌ و ملي‌ كليه‌ مؤسسات‌ و مراكز تابعه‌ وزارت‌ كشاورزي‌، شركت‌هاي‌ مهندسان‌ مشاور، دانشكده‌ها و آموزشگاههاي‌كشاورزي‌ پيشگام‌ شدند و در تحول‌ و توسعه‌ چنين‌ پايگاهي‌ نقش‌ خود را ايفاء نمودند. به‌ مرور زمان‌ اين‌مركز در ارتباط‌ مستمر با سازمان‌ خواروبار و كشاورزي‌ ملل‌ متحد (فائو) قرار گرفت‌ و با بهره‌گيري‌ ازامكانات‌ دو نظام‌ اگريس‌ و كاريس‌ به‌ محققين‌ و پژوهشگران‌ و مدرسين‌ حوزه‌ كشاورزي‌ خدمات‌ارزنده‌اي‌ را ارائه‌ مي‌كرد. در مهرماه1366‌ خ‌. نام‌ مركز به‌ "مركز اطلاعات‌ و مدارك‌ علمي‌ كشاورزي‌"تغيير يافت‌. هدف‌ اصلي‌ اين‌ مركز گردآوري‌، سازماندهي‌، ذخيره‌، بازيابي‌ و اشاعة‌ اطلاعات‌ علمي‌ ـ فني‌كشاورزي‌ و علوم‌ وابسته‌ ذكر شده‌ است‌. در سال1378‌ خ‌. شبكه‌ اطلاع‌رساني‌ سازمان‌ راه‌اندازي‌ شد وبه‌ ارائه‌ امكان‌ بهره‌گيري‌ از 70 عنوان‌ نشريه‌ خارجي‌ بصورت‌ Online پرداخت‌. مجموعه پستهای این مرکز 16 پست بود که مدیریت آن زیر نظر معاون تحقیقاتی سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی فعالیت می نمود.

مر کز اطلاع رسانی و خدمات علمی جهاد سازندگی در مرداد ماه 1372 فعالیت خودرا آغاز نمود.در تاریخچه این مرکز آمده است: ایده پرداختن به اطلاع رسانی به معنا و مفهومی که اکنون در کشورهای پیشرفته مطرح است و توجه به نقش این علم در حمایت و پشتیبانی از فعالیتهای پژوهشی و توسعه ای در سطح وزارت جهاد سازندگی در اواخر سال 1364 در معاونت آموزش و تحقیقات و مشخصاً در مركز تحقيقات‌ مهندسي‌مطرح‌ گرديد. به‌ همين‌ منظور در طول8‌ سال‌ دفاع‌ مقدس‌ معاونتي‌ با نام‌ معاونت‌اطلاعات‌ علمي‌ و فني‌ تشكيل‌ گرديد. حضور قوي‌ و مثمرثمر اين‌ معاونت‌ تازه‌ شكل‌يافته‌، و استقبال‌پژوهشگران‌ شاغل‌ در معاونت‌ آموزش‌ و تحقيقات‌، منجر به‌ تأسيس‌ مركز اطلاع‌رساني‌ و خدمات‌ علمي‌جهاد سازندگي‌ در

مرداد ماه 1372 شد. هدف‌ اوليه‌ از تشكيل‌ اين‌ مركز فراهم‌آوري‌، گردآوري‌ و سازماندهي‌ منسجم‌ و متمركز اطلاعات ‌علمي‌ مورد نياز مراكز و مؤسسات‌ تحقيقاتي‌ و آموزشي‌ تحت‌ پوشش‌ خود و همچنين‌ معاونتهاي‌ اجرائي‌وزارت‌ جهاد سازندگي‌ بود. به‌ همين‌ منظور اولويت‌ ارائه‌ خدمات‌، كاركنان شاغل در معاونت آموزش‌ و تحقيقات‌ و سپس‌ متقاضيان‌دريافت‌ اطلاعات‌ از معاونتهاي‌ اجرايي‌ وزارت‌ جهاد سازندگي‌ و در نهايت‌ اساتيد و دانشجويان‌ مراكزدانشگاهي‌ و تحقيقاتي‌ در حوزه‌هاي‌ مرتبط‌ با مأموريتهاي‌ جهاد و نيز متقاضيان‌ دريافت‌ اطلاعات‌ ازبخش‌ خصوصي‌ تعيين‌ گرديد. تلاش‌ در جهت‌ تحكيم‌ جايگاه‌ تشكيلاتي‌، و تصويب‌ اين‌ جايگاه‌ در فرانماي‌ تشكيلات‌ وزارت‌جهاد سازندگي‌، تصويب‌ تشكيلات‌ تفصيلي‌ و عناوين‌ و شرح‌ پستهاي‌ سازماني‌، و نيز تدوين‌ اهداف‌كيفي‌، كمي‌ و سياستهاي‌ اجرايي‌ از ابتدايي‌ترين‌ فعاليتهاي‌ مرتبط‌ با راه‌اندازي‌ اين‌ مركز بوده است. در همين‌ راستا اين‌ مركز موفق‌ شد به‌ عنوان‌ مركزي‌ كاملاً مستقل‌ زيرنظر معاونت آموزش و تحقیقات ، جایگاه خویش را تثبیت نماید، 96 پست کارشناسی مصوب (بدون لحاظ کردن پستهای خدماتی) را به خود اختصاص دهد ، ساختار تشکیلاتی خود را در قالب سه معاونت، هفت‌ گروه‌ تخصصي‌، سه‌ اداره‌ ودو شوراي‌ علمي‌ و هماهنگي‌ به‌ تصويب‌ برساند و در مراحل‌ اوليه‌ تشكيل‌ خود به‌ تبيين‌ اهداف‌ كمي‌ وكيفي‌ خود بپردازد. در سال‌ 1379خ‌. با تصويت‌ طرح‌ ادغام‌ وزارت‌ جهاد سازندگي‌ و وزارت‌ كشاورزي‌ و تشكيل‌وزارت‌ جهاد كشاورزي‌ مركز اطلاع‌رساني‌ و خدمات‌ علمي‌ جهاد سازندگي‌ به‌ محل‌ مركز اطلاعات‌ ومدارك‌ علمي‌ كشاورزي‌ در سازمان‌ تحقيقات‌ و آموزش‌ كشاورزي‌ انتقال‌ يافت‌

پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:آریننا, :: 12:16 :: نويسنده : ساسان

 

 
دبيرخانه سيستم اطلاعات كشاورزي انجمن موسسات تحقيقات  کشاورزی منطقه خاور نزديك و شمال افريقا

         

 

انجمن موسسات تحقيقات كشاورزي منطقه خاور نزديك و شمال آفريقا در سال 1985 پايه گذاري گرديد. هدف اين انجمن تقويت همكاري بين سازمانها و مراكز تحقيقات كشاورزي ملي، منطقه اي و بين المللي مي باشد. از طريق اين همكاري ، راههاي تبادل اطلاعات ، تجربيات و يافته هاي علمي هموارتر مي گردد. وظيفه اين انجمن كمك به تقويت و ترقي كشاورزي و توسعه روستايي در منطقه خاور نزديك و شمال آفريقا مي باشد.

اين انجمن كشورهاي منطقه را در قالب پنج زير منطقه تقسيم نموده است:

 

1)      شبه جزيره عرب (بحرین، کویت، عمان، قطر،عربستان سعودی،امارات متحده عربی)

2)      مغرب (الجزایر، لیبی، مالت، موریتانی، مراکش، تونس)

3)      مشرق ( قبرس، عراق، اردن، لبنان، فلسطین، سوریه)

4)      دره نيل و درياي  سرخ ( مصر، سودان، سومالی، یمن)

5)      غرب آسيا( ایران، پاکستان، ترکیه)

 

ايران در منطقه غرب آسيا به همراه كشورهاي پاكستان و تركيه قرار مي گيرد. در كميته اجرائي اين انجمن از هر زير منطقه يك نماينده شركت مي نمايد.

اين انجمن در تشكيلات خود، دبيرخانه اي را تحت عنوان ”دبيرخانه سيستم اطلاعات كشاورزي منطقه “ در نظر گرفته است. در ژانويه سال 2002 ميلادي طي جلسه هيئت اجرائي انجمن  كه در تهران برگزار گرديد، بنا به پيشنهاد سازمان تحقيقات و آموزش كشاورزي ،  محل استقرار  اين دبيرخانه  در سازمان در نظر گرفته شد. اين دبيرخانه كه در حال حاضر در مركز اطلاعات و مدارك علمي كشاورزي مستقر مي باشد، فعاليتهاي عمده اي راطي 4 سال   گذشته به انجام رسانيده است که بخشی از آنها به شرح زیر می باشد:

 

1)      ثبت Domain با نام aarinena.org

 

2)      طراحي و ايجاد وب سايت مستقل

 

3)      ارتباط مستمر با كليه كشورهاي منطقه در جهت تكميل اطلاعات

4)      شركت در مجامع عمومي AARINENA در اردن و عمان و  نمايش قابليت هاي سايت ايجاد شده در خرداد ماه سال 81 و فروردین سال 83. در پايان این دو  كنفرانس فعاليت ايران به عنوان مهمترين و مثبت ترين فرآيند طي سالهاي گذشته در انجمن مورد تاييد همگان قرار گرفت.

 

5)      رابطه و همكاري نزديك  با) GFAR(Global Forum on Agricultural Research و FAO در زمينه تهيه بانكهاي اطلاعاتي

 

6)      ايجاد بانك اطلاعاتي موسسات تحقيقاتي و دانشگاهها ي منطقه

 

 

7)      برگزاري سمينارهايي در زمينه سيستم اطلاعات كشاورزي در منطقه به همت GFAR ، FAO، AARINENA.

 

 

8)      اقدام براي تهيه شبكه هاي تخصصي كشاورزي در زمينه محصولات عمده منطقه از جمله خرما، زيتون و مركبات  كه در بر گيرنده كليه اطلاعات در زمينه تاريخچه، كاشت ، داشت، برداشت،آبياري، بيماريها، توليدات، صادرات و واردات ،... باشد.

 

9)      برگزاری جلسه کمیته اجرائی اطلاع رسانی آریننا در شهریور ماه 1383 در تهران با حضور نمایندگانی از ایران ، مراکش، مصر و  اردن.

 

 

10)   تهیه نسخه عربی وب سایت  آریننا با همکاری دفتر منطقه ای فائو در مصر

 

 جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد دبیرخانه آریننا و فعالیتهای انجمن  مي توانيد به آدرس http://www.aarinena.org  مراجعه نماييد. بر روي اين سايت مي توانيد به كليه اطلاعات كليدي در ارتباط با منطقه و كشورهاي زير منطقه دسترسي يابيد.به عنوان مثال در منطقه غرب آسيا، كشور ايران داراي صفحه اي مستقل مي باشد كه حاوي كليه اطلاعات در زمينه موسسات تحقيقاتي ملي، دانشگاهها ، وزارتخانه ها،NGO ها و بخش خصوصي مرتبط با كشاورزي مي باشد. لازم به ذكر است به دليل پراكنده بودن اطلاعات  در زمينه NGO ها و بخش خصوصي ، فعاليت در زمينه جمع آوري اطلاعات همچنان ادامه دارد و اين دبيرخانه آماده دريافت هرگونه اطلاعات در اين زمينه ، با همكاري دوستان و محققان عزيز مي باشد.

اين دبيرخانه آماده پذيرش هرگونه  انتقاد و  پيشنهاد در راستای پربارتر نمودن  كيفيت فعالیت و خدمات انجمن می باشد.خواهشمند است نظرات سازنده خود را  به  آدرس   t-ebrahimi@aarinena.org  ارسال نماييد. بديهي است كه با افزایش كيفي اطلاعات بر روي  اين سايت خواهيم توانست  چهره ايران اسلامي را در سطح منطقه و جهان به عنوان كشوري فعا ل در زمينه اطلاع رساني صحيح علمي در حوزه کشاورزی و علوم وابسته نمايان سازيم.

 

 
مسئول دبیرخانه:

خانم ترانه ابراهیمی

آدرس : بزرگراه شهيد چمران - خيابان يمن - سازمان تحقيقات و آموزش كشاورزي - صندوق پستی 1113-19395

تلفن : 22413931

فاكس : 22413931

پست الکترونیکی:  t-ebrahimi@aarinena.org

سایت آریننا: http://aarinena.org

 با تشکر پورباقر

پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان و آدرس fanykshavarzi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 26026
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



آخرین اخبار مشهد: