شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان
اطلاع رسانی به مدیران عامل شرکتهای فنی مهندسی کشاورزی خراسان رضوی

موضوع  :  مصوبه شوراي معاونين در خصوص شرکت هاي فني مهندسي کشاورزي

 

سلام عليکم،

     بااحترام، در راستاي مصوبه شوراي معاونين سازمان در مورخه 8/11/90  و با توجه به سياست هاي سازماني و تإکيد جنابعالي به منظور واگذاري امور اجرائي به شركتهاي فني مهندسي كشاورزي در سطح شهرستانها و حمايت هاي جانبي براي رشد و ارتقاء کارائي و علمي و تخصصي آنها وضمن تشکر و قدرداني از معاونين و مديران اجرائي وستادي سازمان که دراين خصوص مساعدت وهمکاري شايسته اي را داشته اند بدينوسيله اهم موضوعات و مسائل و مشکلات موجود جهت صدور دستور لازم براي بخشهاي مرتبط درسازمان وانشاء الله  بهبودروند اجرائي کار به شرح ذيل به استحضار مي رسد.

 

1-  باتوجه به کمبود شديد نقدينگي در شرکتها براي فعاليت هاي اجرائي و اقتصادي لازم  ، ضرورت دارد  رديف بودجه حمايتي جهت تجهيز و توانمندسازي شركتها و همچنين پيش بيني درصدي از تسهيلات فني اعتباري و ساير نهاده ها  ويژه شركتهاي فني مهندسي کشاورزي پيگيري و محقق گردد .

 

2-  علي رغم ابلاغ و تإکيد جنابعالي بر واگذاري امور اجرائي به شرکتهاي فني مهندسي کشاورزي در سطح شهرستانها ميزان واگذاري به شرکت ها بسيار محدود بوده است و به نسبت اعتباري در سال هاي قبل سال 90 کاهش داشته است لذا پيشنهادمي شود با ارائه مجوز ترک تشريفات براي قراردادهاي معاملات متوسط ( تا سقف 55 ميليون تومان ) به معاونين و مديران ستادي و شهرستانها با اين شرط که طرح ها و پروژه ها وعمليات هاي اجرائي و فني سازمان درسطح شهرستانها وستاد به شرکتهاي فني مهندسي کشاورزي واگذار شود صورت پذيرد.

   

3- همکاري دراجراي پروژه ها و طرح هاي تحقيقاتي و پژوهشي ، نظارت برتسهيلات بانکي ، دريافت  هر نوع آمار گيري در بخش کشاورزي ، امور مربوط به سوخت  و صدور حواله هاي نهاده اي در بخش هاي اجرائي ، تهيه شناسنامه كشاورز و ساير امور مرتبط با بخش کشاورزي که ماهيت تصدي گري دارد در سطح شهرستانها و ستاد به شركتها ي فني مهندسي کشاورزي واگذار شود .

 

4- نرم افزار و سامانه ثبت قرار داد ها  و اطلاعات  تخصصي و فني شرکتها توسط مراجع مربوطه پيگيري و راه اندازي گردد .

 

 

 

5- برنامه توانمند سازي اعضا و اركان شركتها ي فني مهندسي کشاورزي از طريق سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي باهمکاري انجمن صنفي شرکتها و هماهنگي سازمان جهاد کشاورزي بر اساس سياستها و برنامه ها و اهداف بخش کشاورزي تهيه و پيگيريهاي لازم صورت پذيرد .

 

6- با توجه به افزايش هزينه هاي اجرائي در پروژه ها و از طرفي وضعيت نامناسب نقدينگي و سرمايه شرکتها ي فني مهندسي پيگيريهاي لازم و ضروري به منظور کاهش و تخفيف در درصد ها ي بيمه و ماليات مربوط به قراردادهاي شرکت ها از طريق مراجع مربوطه ( سازمان نظام مهندسي كشاورزي ) پيگيري گردد .  

 

7-در راستاي برنامه ريزي دقيق تر و تسريع در اجراي برنامه ها و رسيدگي به امور مربوط به شرکت هاي فني مهندسي در سطح کلان کشور و وزارتي ، پيشنهاد تشكيل مجمع ملي اتحاديه صنفي شركتهاي فني مهندسي کشاورزي به مقام عالي وزارت از سوي سازمان جهاد کشاورزي خراسان رضوي ارائه گردد .

 

 8- در راستاي حمايت هاي قانوني از شرکتها مديران شهرستان ضمن هماهنگي با سازمان نسبت به استقرار دفاتر شرکتهاي فني مهندسي کشاورزي متقاضي در مراکز جهاد کشاورزي و بهره مندي از توان اجرائي و عملياتي آنها اقدام نمايند .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان و آدرس fanykshavarzi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 26128
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



آخرین اخبار مشهد: