صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی
شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان
اطلاع رسانی به مدیران عامل شرکتهای فنی مهندسی کشاورزی خراسان رضوی

 

 

عبدالکریم رضوی خبر داد:

 

اختصاص اعتبار به صندوق حمایت از دامپروری

 

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری کشاورزی: 47 صندوق در سطح کشور فعالیت دارند که چهار صندوق تخصصی دام، طیور و عشایر و فراورده‌های لبنی، دو صندوق شهرستانی و 10 صندوق مربوط به بانوان روستایی و عشایری در زیرمجموعه این شرکت فعالیت دارند

 

 

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری کشاورزی گفت: هزار میلیارد ریال اعتبار به صندوق حمایت از دامپروری اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایسنا، عبدالکریم رضوی افزود: 47 صندوق در سطح کشور فعالیت دارند که چهار صندوق تخصصی دام، طیور و عشایر و فراورده‌های لبنی، دو صندوق شهرستانی و 10 صندوق مربوط به بانوان روستایی و عشایری در زیرمجموعه این شرکت فعالیت دارند.

وی با ذکر اینکه صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی، از سال 84 فعالیت را آغاز کرده است ادامه داد: این صندوقها از محل منابع خود مبلغ 17 هزار میلیارد ریال به سهامدارانشان با وثیقه سهل و ساده تسهیلات اعطا کرده‌اند.

رضوی افزود: همچنین این صندوق 13 هزار میلیارد ریال نیز از محل عاملیت‌ها به مردم پرداخت کرده است.

وی تعداد تشکلهای سهامدار این شرکت را در کشور چهار هزار و 500 نفر عنوان کرد و گفت: تاکنون 50 هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات مختلف به تشکلهای بخش کشاورزی اعطا شده و یا اعطا خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری کشاورزی گفت: 47 صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور فعال است و شش هزار و 140 میلیارد ریال اعتبار دارند.

عبدالکریم رضوی در جلسه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در خراسان شمالی با ذکر اینکه همه استانها حتی برخی از شهرستانها در سطح کشور دارای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی هستند افزود: تسهیلات پرداختی به تشکلهای کشاورزی در حد چهار درصد است.

وی خراسان شمالی را نیز به دلیل برخورداری از ظرفیت کشاورزی بالا نیازمند حمایت عنوان کرد و ادامه داد: به همین منظور اعتبارات خوبی در قالب تفاهم نامه به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان تزریق خواهد شد.

رضوی بیان کرد: بدین منظور این شرکت مبلغ 20 میلیارد ریال تعهدات خودش را به صندوق خراسان شمالی ظرف دو ماه آینده انجام می‌دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان و آدرس fanykshavarzi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 26151
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



آخرین اخبار مشهد: