رئیس کمسیون مجلس
شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان
اطلاع رسانی به مدیران عامل شرکتهای فنی مهندسی کشاورزی خراسان رضوی
پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:ر, :: 10:8 :: نويسنده : ساسان

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد:

قوانین کار برای تأمین امنیت شغلی تولیدکنندگان اصلاح می‌شوند
تولید ملی: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که امنیت شغلی مهم‌ترین نیاز امروز جامعه تولیدی در کشور است از اصلاح قوانین کار کشور با توجه به این موضوع در مجلس خبر داد.

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی تولید ایرانی با بیان این که اصلاح قوانین حوزه مدیریت اجتماعی کشور با توجه به شعار حمایت از تولیدملی، کار و سرمایه ایرانی در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس است، گفت: در حال حاضر قانون مدیریت خدمات کشوری به عنوان یکی از اصلی‌ترین قوانین کار در کشور، برای اعمال تغییرات لازم تحت مطالعه اعضای کمیسیون قرار گرفته است.

وی افزود: از سوی کمیسیون اجتماعی با همه وزارتخانه‌ها و نهادهای فعال در کشور نامه‌نگاری شده است تا پیشنهادهای خود را درباره قانون کنونی مدیریت خدمات کشوری برای ما ارسال کنند!

عزیزی ادامه داد: تبیین الگوهای اقتصاد مقاومتی و ساختارهای حمایتی از تولیدکنندگان داخلی، تنها ذیل قوانین صریح، دقیق و انعطاف پذیر ممکن است و ما در کمیسیون اجتماعی مجلس سعی داریم با مطالعه قوانین موجود، انها را بر اساس این الگوها بازنگری کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یاداور شد: امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه تولیدی کشور است که ضمن تأمین این نیاز سعی داریم در تولید اشتغال تولیدی در نزدیک‌ترین زمان ممکن، به نتایجی ملموس و اثرگذار برسیم.

پایان پیام/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان و آدرس fanykshavarzi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 26173
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



آخرین اخبار مشهد: