عزم
شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان
اطلاع رسانی به مدیران عامل شرکتهای فنی مهندسی کشاورزی خراسان رضوی
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:عزم , :: 6:0 :: نويسنده : ساسان
عزم دولت و مجلس برای حل مشکلات کشاورزان جدی است

 بعد از توضیحات پایانی خلیلیان، شعبانی گفت که از توضیحات وزیر قانع نشده، ‌ولی با توجه به عزم و اراده ‌خلیلیان امیدوار است مشکلات کشاورزان حل شود.

 وزیر کشاورزی در پاسخ به سوال امین شعبانی نماینده مردم سنندج با اشاره به اینکه اعتبارات صندوق بیمه کشاورزی در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده است، گفت: این مسئله نشان‌دهنده عزم جدی دولت و مجلس برای حل مشکلات کشاورزان است.

صادق خلیلیان که برا یپاسخ به سوال نماینده سنندج صبح امروز در مجلس حضور یافته بود، گفت: پرداختی صندوق بیمه محصولات کشاورزی طی سال‌های اخیر افزایش خوبی داشته ‌و ‌در سال گذشته حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به کشاورزان بابت بیمه پرداختیم؛ همچنین در سال ۹۰ هم ۸۱۴ میلیارد به کشاورزان پرداختیم.

وی با بیان اینکه ‌اقدامات خوبی را برای اصلاح اشکالات بیمه انجام داده‌ایم، خاطرنشان کرد: قرار شده که ما خسار‌ت‌ها را واقعی‌تر ارزیابی کنیم و عوامل زیان و ضرر و درصد خسارات کشاورزان را در نظر بگیریم.

وزیر کشاورزی گفت: ‌تخفیف‌هایی را برای بیمه کشاورزان قائل شده‌ایم و حدود ۶۵ درصد حق بیمه را خودمان پرداخت می‌کنیم.

خلیلیان ادامه داد: خوشبختانه تولیدات ‌افزایش پیدا کرده و مجموع واردات محصولات کشاورزی در سال ۸۹ نسبت به سال ۸۸ نیز کاهش داشته است.

وی گفت: خسارت‌های کشاورزان فرا‌تر از آن چیزی است که به آن‌ها پرداخت می‌شود ولی به هر حال بودجه‌ای که ما برای این کار در نظر می‌گیریم چیزی است که در متن بودجه‌ای که خودتان تصویب کرده‌اید در نظر گرفته شده است.

وزیر کشاورزی یادآور شد: ‌امسال ۱۰ هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان از دولت گرفتیم تا کارهای زیربنایی مربوط به آب و خاک را انجام دهیم.

خلیلیان با تاکید بر اینکه بنده متولی بانک کشاورزی نیستم، گفت: اگر قرار باشد در قبال عملکرد بانکی پاسخگو باشم، باید ریاست مجمع آن به عهده من باشد.

وی افزود: واردات میوه طی سال جاری ۱۸ درصد کاهش داشته که این مساله از افتخارات من است؛ همچنین در سال ۸۹ واردات گندم به شدت کاهش پیدا کرد که این مسئله را هم برای خود افتخار می‌دانم.

در ‌‌نهایت و بعد از توضیحات پایانی خلیلیان، شعبانی گفت که از توضیحات وزیر قانع نشده، ‌ولی با توجه به عزم و اراده ‌خلیلیان امیدوار است مشکلات کشاورزان حل شود.

شعبانی در پایان خطاب به هیات رییسه اعلام کرد که رای‌گیری در مورد سوال لازم نیست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان و آدرس fanykshavarzi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 26122
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



آخرین اخبار مشهد: