کمک امام جمعه
شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان
اطلاع رسانی به مدیران عامل شرکتهای فنی مهندسی کشاورزی خراسان رضوی
شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:کمک, :: 8:10 :: نويسنده : ساسان


 
امام جمعه کازرون:
دولت در خرید گندم، کشاورزان را بیشتر
درک کند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه کازرون گفت: دولت گندم را از کشاورزان بسیار ارزان‌تر از قیمت بازار خریداری می‌کند که انتظار می‌رود کشاورزان زحمت‌کش را بیشتر درک کند.

 

خبرگزاری فارس: دولت در خرید گندم، کشاورزان را بیشتر درک کند

 

 

 

 

 

 

     به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازون با تقدیر از برگزاری پیش همایش کنگره بین‌المللی سلمان فارسی در سخنانی اظهار داشت: فصل برداشت محصول آغاز شده و کشاورزان بدهکار و مقروض هستند از این رو، از مسئولان به‌ویژه استاندار فارس می‌خواهیم در مورد نرخ خرید گندم از کشاورزان تدابیری اندیشیده شود.

وی در ادامه با اشاره به آیاتی از کلام خدا زکات را از نشانه‌های پاک‌شدن مال و تربیت و تزکیه انسان برشمرد و گفت: در سال زراعی برداشت محصول قرار داریم و از کشاورزان و آحاد مردم که وضعیت مالی خوبی دارند دعوت می‌کنیم با پرداخت این فریضه واجب الهی مالشان را پاک کنند.

خرسند در بخش دیگری از سخنانش با گرامی‌داشت هفته معلم تصریح کرد: آموزش و پرورش کشورمان هنوز به معنای واقعی اسلامی نشده و مورد دلخواه امام و رهبری قرار نگرفته که در این راستا امید داریم با اجرای سند تحول بنیادی شاهد رشد و تعالی در سیستم تعلیم و تربیت کشورمان باشیم.

خطیب نماز جمعه کازرون افزود: نسل امروز ما باید بهترین الگوی خود را شهدا بدانند و از الگوهای مبتذل دشمنان و نیز بعضی هنرپیشگان و بازیکنان فوتبال خارجی که الگویی برای ما نیستند، به دور باشند.

این مسئول بیان داشت: در راستای الگوسازی شهدا برای نسل جوان و نوجوان کشورمان از آموزش و پرورش گرفته تا صدا و سیما و دستگاه‌های فرهنگی و مردم متدین باید به درستی ایفای نقش کنند.

وی 16 اردیبهشت ماه  سال‌روز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کازرون را گرامی داشت و گفت: در این روز مسئولان شهر باید با نصب بنر و پلاکارد حاوی سخنان رهبری این روز پرخیر و برکت را گرامی بدارند تا در اذهان عمومی ماندگار باشد.

خرسند در پایان از جوانان و کسانی که توانایی دارند خواست به عضویت افتخاری هلال‌احمر در بیایند تا با دیدن آموزش‌های لازم در مواقع ضروری به خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه بشتابند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان و آدرس fanykshavarzi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 26143
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



آخرین اخبار مشهد: