آيين‌نامه اجرايي بند (100) قانون بودجه سال 1390 كل كشور
شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان
اطلاع رسانی به مدیران عامل شرکتهای فنی مهندسی کشاورزی خراسان رضوی

آيين‌نامه اجرايي بند (100) قانون بودجه سال 1390 كل كشور

وزارت جهادكشاورزي- وزارت تعاون ، كار و رفاه اجتماعي مديريت راهبردي رئيس جمهور

     هيئت وزيران در جلسه مورخ 6/7/1390 بنا به پيشنهاد مشترك وزارت جهاد كشاورزي و صندوق تأمين اجتماعي و به استناد بند (100) قانون بودجه سال 1390 كل كشور، آيين‌نامه اجرايي بند يادشده را به شرح زير تصويب نمود:

آيين‌نامه اجرايي بند (100) قانون بودجه سال 1390 كل كشور


     ماده1ـ كارفرمايان كليه كارگاههاي كشاورزي مشمول نظام صنفي كشاورزان كه پروانه فعاليت صنفي معتبر از نظام يادشده اخذ نموده و در بخش كشاورزي فعاليت مي‌كنند و با توجه به قوانين و مقررات ثبتي با ارايه اساسنامه و درج آن در روزنامه رسمي تأسيس گرديده‌اند، در شمول قانون معافيت از پرداخت سهم بيمه كارفرماياني كه حداكثر پنج نفر كارگر دارند ـ مصوب 1361ـ‌ و اصلاحات بعدي آن مي‌باشند.
     تبصره1ـ هر گونه تغييرات كارفرمايان داراي شخصيت حقوقي منوط به ثبت آن در مرجع ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي و درج آن در روزنامه رسمي كشور مي‌باشد.
     تبصره2ـ كارفرمايان موظفند مدارك مورد نياز موضوع اين ماده را به شعبه‌هاي صندوق تأمين اجتماعي ارايه نمايند.
     ماده2ـ كارفرمايان مي‌توانند نام اعضاي هيئت مديره و مديرعامل و ساير مديران كارگاههاي موضوع اين آيين‌نامه را در صورتي كه از كارگاه حقوق دريافت مي‌كنند، در فهرست حقوق و مزد كاركنان شاغل درج نمايند.
     ماده3ـ كارفرمايان حقيقي با توجه به اسناد مالكيت يا اجاره، پروانه تأسيس يا پروانه بهره‌برداري از وزارت جهاد كشاورزي و واحدهاي تابع آنها، تعيين حدود و ثغور كارگاه، پروانه فعاليت نظام صنفي كشاورزي و همچنين احراز نشاني اقامتگاه قانوني يا محل سكونت شناسايي خواهند شد.
     تبصره ـ در هنگام تشكيل پرونده مدارك مورد نياز مندرج در اين ماده بايد به همراه ساير مدارك به شعبه‌هاي صندوق تأمين اجتماعي ارايه شود.
     ماده4ـ كارفرمايان صنعتي بخش كشاورزي كه از نظام صنفي كشاورزي داراي پروانه فعاليت معتبر مي‌باشند و در كارگاه اشتغال دارند، مي‌توانند با رعايت مفاد اين آيين‌نامه نسبت به درج مشخصات در فهرست حقوق و مزد كاركنان شاغل اقدام نمايند.
     ماده5 ـ در صورتي كه كارفرما افرادي را بدون اشتغال در كارگاه براي برخورداري از مزاياي اين آيين‌نامه به تأمين اجتماعي به عنوان كارگر معرفي نمايد، از مزاياي اين آيين‌نامه محروم خواهد شد.

معاون اول رئيس جمهور ـ محمدرضا رحيمي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان و آدرس fanykshavarzi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 26119
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



آخرین اخبار مشهد: