معرفی یک شرکت
شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان
اطلاع رسانی به مدیران عامل شرکتهای فنی مهندسی کشاورزی خراسان رضوی
سه شنبه 13 تير 1391برچسب:معرفی , :: 8:35 :: نويسنده : ساسان

 

با سلام

شرکت هامون شرق با مدیر عاملی  مهدی بهرام در شهرستان  خلیل آباد خراسان رضوی قرار دارد.

شرکت هامون شرق با بهره گیری از کارشناسان مجرب در رشته های مختلف کشاورزی و دامپروری همه ساله با ارگانها و ادارات مختلف علاوه بر جهاد کشاورزی عقد قرارداد نموده و در جهت خدمت به کشاورزان و دامداران و بهره برداران زیر مجموعه بخش کشاورزی فعالیت می نماید.

از ابتدای امسال با توجه به نوسان قیمت گوشت مرغ و سایر مواد پروتئین حیوانی این شرکت در صدد برآمد که مانند سال گذشته اقدام به واردات جوجه بوقلمون گوشتی نژاد سنگین از کشور کانادا نماید .

با توجه به بکر بودن این بحث و تمایل مردم سطح شهرستان و روستاهای همجوار تا کنون قریب به 4890 قطعه جوجه بوقلمون 6 روزه نژاد سنگین از سویه نیکولاس و بیوتی تحویل علاقمندان این زیر بخش گردیده و شرکت علاوه بر توزیع جوجه و سایر نهاده های لازم طی قراردای با کشتارگاهها بوقلمون بالغ تولیدی توسط مردم را نیز از آنان خریداری و لذا تا حدودی در جهت ایجاد اشتغالی پایدار گام برمیدارد.

از دیگر فعالیتهای انجام شده از ابتدای سال 91 تا کنون انعقاد قرارداد پایلوت کلینیک اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) با شرکت هامون شرق بوده است که در سالهای گذشته این فعالیت محدود به طرح نویسی و اخذ وام برای مددجویان بوده که در امسال علاوه بر این نظارت بر اجرا و رساندن پروژه تا مرحله تولید و سودآوری نیز از جمله تحولاتی است که توسط شرکت هامون شرق در حال انجام می باشد.

عقد قرارداد با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستانهای کاشمر و خلیل آباد در ابتدای امسال و برگزاری دوره های استاندارد مهارتی و اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای نیز از جمله دیگر فعالیت های شرکت می باشد.

در انتهای از حضرتعالی و سایر پیشگامان تحول در دانش بومی کشور و ترویج فرهنگ تولید ملی قدردانی و تشکر می گردد.

والسلام

مهدی بهرام - مدیر عامل شرکت هامون شرق خلیل آباد-09153329690



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت های فنی مهندسی کشاورزان جوان و آدرس fanykshavarzi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 26107
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



آخرین اخبار مشهد: